top of page

הכנת בית למכירה/השכרה – Home Staging

בארצות הברית, קנדה וגם באירופה, הכנת בית/דירה לפני מכירה נראה טבעי כבר שנים וכלל לא חושבים שאפשר אחרת. אז מה שטוב ונכון להם, טוב גם לנו?

התשובה היא – ברור שכן!


שוק הנדל"ן הישראלי אינו יציב כבר הרבה שנים וכל הזמן מדברים איתנו על כך שיש מחסור בדירות. אז למה קשה לכם למכור את הדירה שלכם?

העניין יושב על התפיסה הפסיכולוגית של בני אדם. אנחנו מתאהבים וקונים מתוך רגש. המחקרים מדברים על 90 שניות ראשונות מרגע כניסתנו לנכס.

אם כך, הרי זה ברור שהרושם הראשוני חייב להיות מושלם.

רבים לא נותנים דגש לנראות של הבית בצילומים ובפרסומים דבר שמוריד מראש את כמות המתעניינים.

ואז אלה שמגיעים לנכס בדרך כלל מחפשים איך להוריד את המחיר ומתמקדים בחסרונות של הנכס.

אני מציעה לכם שיטה פשוטה שתפקידה להבליט את היתרונות של הנכס שלכם בעזרת קוסמטיקה – Home Staging.

בסופו של תהליך ההכנה הקונה יחפש למה להגיד "כן" ולמעשה יהפוך את תהליך המכירה שלכם לקל יותר, מהיר יותר וללא פשרות.

בניגוד לדעה הרווחת אין מדובר בהוצאה כספית גדולה, ולרוב ממילא כמות הזמן שהנכס שלכם יושב ולא נמכר או לא מושכר = אובדן גדול של כסף.

אני מציעה לכם להסתכל על זה כהשקעה.

השקעה שתאפשר לכם לא להילחץ ולמכור בהנחה של עשרות או מאות אלפי שקלים. זהו עניין כלכלי – משקיעים כדי למכור במחיר יקר, וכמובן, למכור מהר יותר. שהרי זמן בנדל"ן שווה כסף.

בארץ כמו בחו"ל כבר החל הנושא להיות פופולרי ורבים מבינים את הכוח שיש להלבשה של הנכס. התחושה שהבית שלכם משרה על הקונה הפוטנציאלי, יגרום לו להימכר מהר יותר ובמחיר מקסימלי.

למי זה מתאים?

הכנה לפני מכירה עשוי להתאים לכל נכס, אבל במיוחד לבית או דירה מוזנחת, שלא עברה שיפוץ בעשורים האחרונים.

אבל, וזה אבל גדול… גם דירה מעוצבת לפי הטעם הספציפי של בעליה. במקרה זה המטרה תהיה לפנות לטעם כללי של רוב הרוכשים הפוטנציאלים.

ולבסוף, זה מתאים לכל נכס שמתקשה להימכר במשך תקופה ארוכה או שהמתווך מראש מציע למכור אותו במחיר שנראה לכם נמוך מדי.

האם תוכלו לעשות את זה לבד?

תלוי! תלוי בידע וביכולות שיש לכל אחד וברור שתוכלו לשפר בהרבה, אבל אני מציעה להשאיר את הנושא למומחים.

בהשקעה כספית קטנה, תוכלו לקבל תוצאה שתכניס לכם כסף. בדרך כלל ההשקעה הכספית תוחזר במכירה ובונוס קטן לכם – הפריטים החדשים והמשודרגים, ילכו אתכם לבית הבא.


אז לסיכום – למה זה כדאי?

לתת יתרון תחרותי לנכס שלכם אל מול הנכסים באזור

להעלות את ערך הנכס בעיני הקונה הפוטנציאלי – יעלה את כח המיקוח שלכם

לקצר את הזמן שהנכס נמצא "על המדף".. ככל שיהיה שם יותר, כך ערכו בעיני הקונה/שוכר יורד

החזר ברור ומידי על ההשקעה. בסכום נמוך יחסית, תקבלו ערך כספי גבוה יותר

הרכישות של ה Staging לא הולכות לפח.. אתם לוקחים את זה אתכם לבית הבא.


טיפ קטן – כאשר אתם מצלמים את הבית לקראת פרסומה למכירה או להשכרה, שימו לב לפרטים הקטנים. אסלה חייבת להיות סגורה, עומס של דברים על הדלפק במטבח, חייבים לפנות. כריות צריכות להיות מסודרות על הספה בסלון. הכי נכון זה להיכנס לראש של מי שרואה בפעם הראשונה את הבית שלכם בתמונות, איך ירגיש? תמונות לפרסום זה כרטיס הביקור של הבית שלכם וזה שיקבע כמה קונים פוטנציאלים יגיעו אליו.

אם אתם מרגישים תקועים עם הנכס שלכם, מתוסכלים ולא יודעים מה עוד אפשר לעשות?

אני פה לעזור לכם. יחד נעמיד נכס למכירה/השכרה במינימום זמן והשקעה וכאחת שיש לה הכשרה של צילום אדריכלי, נוכל גם לצלם את הנכס נכון לקראת הפרסום מחדש.

13 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page